Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
ΕΠΕΤΕΙΟΣ
..με την γραφή του "πιτσρίκος" ..
Με τη δολοφονία ενός 16χρονου από ειδικό φρουρό της αστυνομίας κηρύχτηκε φέτος η επίσημη έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ο νεαρός προκάλεσε τους αστυνομικούς επειδή κρατούσε ένα μπαλόνι, μια καραμούζα και ένα γλειφιτζούρι, και αυτοί αντέδρασαν, πετώντας του μια χειροβομβίδα και πυροβολώντας τον τρεις φορές.
Μια από τις σφαίρες εξοστρακίστηκε σε μια μαρκίζα, έκανε γκελ σε μια ζαρντινιέρα, πέρασε ξυστά από έναν ανύποπτο κάδο απορριμμάτων και, ενώ κατευθυνόταν προς το Κολωνάκι, άλλαξε γνώμη, έκανε στροφή 120 μοιρών και καρφώθηκε στο σώμα του 16χρονου.
Ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος κ. Πάνος Σόμπολος, έδωσε συγχαρητήρια στους δυο αστυνομικούς για την αυτοσυγκράτηση την οποία επέδειξαν και εκθείασε την επιλογή τους να χρησιμοποιήσουν εναντίον του άτακτου νεαρού συμβατικά όπλα και όχι πυρηνικά.
Ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκάλεσε στην κοινή γνώμη το γεγονός ότι οι δυο αστυνομικοί έφυγαν από τον χώρο της δολοφονίας χωρίς να περάσουν με το περιπολικό πάνω από το νεκρό θύμα τους.
Η είδηση της δολοφονίας του νεαρού μεταδόθηκε αστραπιαία από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αμέσως χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα ανταποκρίθηκαν και ξεχύθηκαν ενθουσιασμένοι στους δρόμους για να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους αλλά τα μαγαζιά ήταν κλειστά επειδή ήταν Σάββατο βράδυ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξαγριωθούν οι καταναλωτές και να ξεσπάσουν πάνω στις στολισμένες βιτρίνες των καταστημάτων.
Η δολοφονία του 16χρονου από τους αστυνομικούς απέδειξε πως οι συνθήκες έχουν ωριμάσει πια, ώστε τα καταστήματα να λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και να παραμένουν ανοιχτά και τις Κυριακές. Εν μέσω μιας διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες έκαναν την υπέρβασή τους και πήγαν στα μαγαζιά μέσα στ’ άγρια μεσάνυχτα. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα πως υπάρχουν χρήματα και πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά αυτό που τους λείπει είναι το κίνητρο.
Αμέσως μετά τη δολοφονία του 16χρονου, ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος και ο υφυπουργός Παναγιώτης Χηνοφώτης υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους στον πρωθυπουργό για λόγους ευθιξίας αλλά αυτός δεν τις έκανε δεκτές, οπότε κι αυτοί δεν επέμειναν για λόγους αναισθησίας.
Ο κ. Παυλόπουλος –πάντα ευγενικός- επικοινώνησε τηλεφωνικά με τη μητέρα του 16χρονου και της ζήτησε συγγνώμη που της σκότωσαν το παιδί . Επίσης, της είπε πως τα παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη, ενώ παράλληλα η διατροφή τους, η ένδυσή τους και οι σπουδές τους κοστίζουν σήμερα πάρα πολλά χρήματα.
Ο κ. Παυλόπουλος παρηγόρησε την άτυχη μητέρα, λέγοντάς της πως το παιδί της ίσως να έπεφτε αύριο μεθαύριο στα ναρκωτικά, ενώ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να το χτυπούσε αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, ο κ. υπουργός προσπάθησε να απαλύνει τον πόνο της μητέρας του 16χρονου, επισημαίνοντάς της πόσο σημαντικό είναι που το παιδί της έμεινε στον τόπο και δεν έμεινε ανάπηρο γιατί τότε θα καταστρεφόταν η ζωή του.
Ο Κώστας Καραμανλής έστειλε συλλυπητήρια επιστολή στους γονείς του 16χρονου και τους επισήμανε πως το παιδί τους ήταν τυχερό μέσα στην ατυχία του, αφού γλίτωσε τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και δεν θα υποστεί τα τραγικά χτυπήματα που περιμένουν όλους εμάς που βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να είμαστε ακόμα στη ζωή. Στο τέλος της επιστολής του, ο Κώστας Καραμανλής εύχεται στους γονείς του 16χρονου «Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος».
Μεγάλος θρήνος ξέσπασε στη χώρα για τις σπασμένες τζαμαρίες των καταστημάτων και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η δολοφονία του 16χρονου να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Η είδηση για τις καταστροφές έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου και η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη το δράμα του ελληνικού λαού, χωρίς όμως να μπορεί να κατανοήσει απόλυτα την αδιαφορία των Ελλήνων για τα παιδιά και τη μεγάλη αγάπη τους για τα τζάμια.
Εξοργισμένοι είναι οι καταστηματάρχες του κέντρου της Αθήνας για τις καταστροφές που προκλήθηκαν στα μαγαζιά τους από τους αντιεξουσιαστές. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Πέτρος Τζαμαρίας δήλωσε πως «οι έμποροι δεν ανέχονται την καταστροφή των περιουσιών τους από τους αναρχικούς αλήτες των Εξαρχείων, αφού αυτό το έχουν αναλάβει αποκλειστικά οι τράπεζες και το κράτος».
Επίσης, ο κ. Τζαμαρίας ανακοίνωσε πως οι έμποροι αποφάσισαν στο εξής, εκτός από τα καταστήματά τους και τα αυτοκίνητά τους, να ασφαλίζουν και τα παιδιά τους, ώστε, σε περίπτωση που τα παιδιά δολοφονηθούν από αστυνομικούς, να εισπράττουν την αποζημίωση και να κάνουν αμέσως απόσβεση των χρημάτων που ξόδεψαν για να τα αναθρέψουν, ενώ με τα υπόλοιπα χρήματα θα κάνουν επενδύσεις.
Μεγάλες αντιδράσεις προκάλεσε η δήλωση του υπουργού Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλου πως θα αναδειχτεί η αλήθεια και θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία όσων αποδειχθούν ένοχοι για τη δολοφονία του 16χρονου. Η ελληνική κοινωνία έχει τρομοκρατηθεί από την εμμονή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να ρίχνει φως σε όλα τα σκάνδαλα και να στέλνει τους ενόχους στη φυλακή – με τις υποθέσεις της Ζίμενς και της Μονής Βατοπεδίου έχουν γεμίσει ασφυκτικά οι φυλακές.
Πολλοί πιστεύουν πως θα πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να δείξει και κάποια επιείκεια γιατί άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε όλοι σε τούτη τη ζωή. Δεν υπάρχει λόγος να πάει ο δολοφόνος αστυνομικός στη φυλακή – ας αφήσει πια η κυβέρνηση και μια υπόθεση να περάσει έτσι χωρίς τιμωρία.
posted by πιτσιρίκος @ Τρίτη, Δεκέμβριος 09, 2008
http://pitsirikos.blogspot.com/2008/12/blog-post_8963.html
Με τη δολοφονία ενός 16χρονου από ειδικό φρουρό της αστυνομίας κηρύχτηκε φέτος η επίσημη έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ο νεαρός προκάλεσε τους αστυνομικούς επειδή κρατούσε ένα μπαλόνι, μια καραμούζα και ένα γλειφιτζούρι, και αυτοί αντέδρασαν, πετώντας του μια χειροβομβίδα και πυροβολώντας τον τρεις φορές.
Μια από τις σφαίρες εξοστρακίστηκε σε μια μαρκίζα, έκανε γκελ σε μια ζαρντινιέρα, πέρασε ξυστά από έναν ανύποπτο κάδο απορριμμάτων και, ενώ κατευθυνόταν προς το Κολωνάκι, άλλαξε γνώμη, έκανε στροφή 120 μοιρών και καρφώθηκε στο σώμα του 16χρονου.
Ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος κ. Πάνος Σόμπολος, έδωσε συγχαρητήρια στους δυο αστυνομικούς για την αυτοσυγκράτηση την οποία επέδειξαν και εκθείασε την επιλογή τους να χρησιμοποιήσουν εναντίον του άτακτου νεαρού συμβατικά όπλα και όχι πυρηνικά.
Ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκάλεσε στην κοινή γνώμη το γεγονός ότι οι δυο αστυνομικοί έφυγαν από τον χώρο της δολοφονίας χωρίς να περάσουν με το περιπολικό πάνω από το νεκρό θύμα τους.
Η είδηση της δολοφονίας του νεαρού μεταδόθηκε αστραπιαία από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αμέσως χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα ανταποκρίθηκαν και ξεχύθηκαν ενθουσιασμένοι στους δρόμους για να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους αλλά τα μαγαζιά ήταν κλειστά επειδή ήταν Σάββατο βράδυ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξαγριωθούν οι καταναλωτές και να ξεσπάσουν πάνω στις στολισμένες βιτρίνες των καταστημάτων.
Η δολοφονία του 16χρονου από τους αστυνομικούς απέδειξε πως οι συνθήκες έχουν ωριμάσει πια, ώστε τα καταστήματα να λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και να παραμένουν ανοιχτά και τις Κυριακές. Εν μέσω μιας διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες έκαναν την υπέρβασή τους και πήγαν στα μαγαζιά μέσα στ’ άγρια μεσάνυχτα. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα πως υπάρχουν χρήματα και πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά αυτό που τους λείπει είναι το κίνητρο.
Αμέσως μετά τη δολοφονία του 16χρονου, ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος και ο υφυπουργός Παναγιώτης Χηνοφώτης υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους στον πρωθυπουργό για λόγους ευθιξίας αλλά αυτός δεν τις έκανε δεκτές, οπότε κι αυτοί δεν επέμειναν για λόγους αναισθησίας.
Ο κ. Παυλόπουλος –πάντα ευγενικός- επικοινώνησε τηλεφωνικά με τη μητέρα του 16χρονου και της ζήτησε συγγνώμη που της σκότωσαν το παιδί . Επίσης, της είπε πως τα παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη, ενώ παράλληλα η διατροφή τους, η ένδυσή τους και οι σπουδές τους κοστίζουν σήμερα πάρα πολλά χρήματα.
Ο κ. Παυλόπουλος παρηγόρησε την άτυχη μητέρα, λέγοντάς της πως το παιδί της ίσως να έπεφτε αύριο μεθαύριο στα ναρκωτικά, ενώ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να το χτυπούσε αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, ο κ. υπουργός προσπάθησε να απαλύνει τον πόνο της μητέρας του 16χρονου, επισημαίνοντάς της πόσο σημαντικό είναι που το παιδί της έμεινε στον τόπο και δεν έμεινε ανάπηρο γιατί τότε θα καταστρεφόταν η ζωή του.
Ο Κώστας Καραμανλής έστειλε συλλυπητήρια επιστολή στους γονείς του 16χρονου και τους επισήμανε πως το παιδί τους ήταν τυχερό μέσα στην ατυχία του, αφού γλίτωσε τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και δεν θα υποστεί τα τραγικά χτυπήματα που περιμένουν όλους εμάς που βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να είμαστε ακόμα στη ζωή. Στο τέλος της επιστολής του, ο Κώστας Καραμανλής εύχεται στους γονείς του 16χρονου «Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος».
Μεγάλος θρήνος ξέσπασε στη χώρα για τις σπασμένες τζαμαρίες των καταστημάτων και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η δολοφονία του 16χρονου να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Η είδηση για τις καταστροφές έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου και η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη το δράμα του ελληνικού λαού, χωρίς όμως να μπορεί να κατανοήσει απόλυτα την αδιαφορία των Ελλήνων για τα παιδιά και τη μεγάλη αγάπη τους για τα τζάμια.
Εξοργισμένοι είναι οι καταστηματάρχες του κέντρου της Αθήνας για τις καταστροφές που προκλήθηκαν στα μαγαζιά τους από τους αντιεξουσιαστές. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Πέτρος Τζαμαρίας δήλωσε πως «οι έμποροι δεν ανέχονται την καταστροφή των περιουσιών τους από τους αναρχικούς αλήτες των Εξαρχείων, αφού αυτό το έχουν αναλάβει αποκλειστικά οι τράπεζες και το κράτος».
Επίσης, ο κ. Τζαμαρίας ανακοίνωσε πως οι έμποροι αποφάσισαν στο εξής, εκτός από τα καταστήματά τους και τα αυτοκίνητά τους, να ασφαλίζουν και τα παιδιά τους, ώστε, σε περίπτωση που τα παιδιά δολοφονηθούν από αστυνομικούς, να εισπράττουν την αποζημίωση και να κάνουν αμέσως απόσβεση των χρημάτων που ξόδεψαν για να τα αναθρέψουν, ενώ με τα υπόλοιπα χρήματα θα κάνουν επενδύσεις.
Μεγάλες αντιδράσεις προκάλεσε η δήλωση του υπουργού Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλου πως θα αναδειχτεί η αλήθεια και θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία όσων αποδειχθούν ένοχοι για τη δολοφονία του 16χρονου. Η ελληνική κοινωνία έχει τρομοκρατηθεί από την εμμονή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να ρίχνει φως σε όλα τα σκάνδαλα και να στέλνει τους ενόχους στη φυλακή – με τις υποθέσεις της Ζίμενς και της Μονής Βατοπεδίου έχουν γεμίσει ασφυκτικά οι φυλακές.
Πολλοί πιστεύουν πως θα πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να δείξει και κάποια επιείκεια γιατί άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε όλοι σε τούτη τη ζωή. Δεν υπάρχει λόγος να πάει ο δολοφόνος αστυνομικός στη φυλακή – ας αφήσει πια η κυβέρνηση και μια υπόθεση να περάσει έτσι χωρίς τιμωρία.
posted by πιτσιρίκος @ Τρίτη, Δεκέμβριος 09, 2008
http://pitsirikos.blogspot.com/2008/12/blog-post_8963.html
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ ΚΟΛΥΜΒΗΤΕΣ
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ .. EUROVISION!!!
.. ή πως καταλαμβάνονται τα χειμερινά ανάκτορα της ΕΡΤ..
http://www.youtube.com/watch?v=PK9lpMk7fiY&eurl=http://kourdistoportocali.blogspot.com/&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=PK9lpMk7fiY&eurl=http://kourdistoportocali.blogspot.com/&feature=player_embedded
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008
http://www.youtube.com/watch?v=qlwuTYBWbcE
Κάποτε θα ‘ρθουν να σου πουν
πως σε πιστεύουν, σ’ αγαπούν
και πώς σε θένε
Έχε το νου σου στο παιδί,
κλείσε την πόρτα με κλειδί
ψέματα λένε
Κάποτε θα ‘ρθουν γνωστικοί,
λογάδες και γραμματικοί
για να σε πείσουν
Έχε το νου σου στο παιδί
κλείσε την πόρτα με κλειδί,
θα σε πουλήσουν
Και όταν θα ‘ρθουν οι καιροί
που θα ‘χει σβήσει το κερί
στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί
γιατί αν γλιτώσει το παιδί
υπάρχει ελπίδα
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008
νήπιος γέρων" Says: December 4th, 2008 at 10:55 pm
ΕΘΝΙΚΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, -”και τα σκυλιά δεμένα”…
Τι είναι αυτά που λέτε, ρε, σεις, για “πιάτα φαΐ”, Σημιτοπάγκαλους και “μωρά στην αγκαλιά”; Εμένα με ενδιαφέρει, για το γενικό καλό, να καταρρίπτονται ανιστόρητοι μύθοι. Το αν ευκαιριακά βολεύουν τους πράσινους, τους κόκκινους ή τους μπλε, ποσώς με ενδιαφέρει. Ορίστε, τώρα, και άλλο ένα …medley με κομματάκια έξω από μονόχρωμα ή πολύχρωμα “κομματάκια”, -δηλαδή, κάτι που ενώνει αντί να χωρίζει, ήτοι: ΕΘΝΙΚΟ. Έχει να κάνει με το ποιος είναι Έλληνας και την καθαρότητα της νυν ελληνικής φυλής. Όλα από το ίδιο βιβλίο του μέγιστου Καζαντζάκη…
*****“ΒΑΡΑΒΆΡΟΙ”
«Το σόι του κυρού μου αποσέρνει από ένα χωριό, δυό ώρες από το Μεγάλο Κάστρο, (σ.σ. Ηράκλειο), που το λεν ΒΑΡΒΑΡΟΙ. όταν ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Νικηφόρος Φωκάς πήρε πίσω τον δέκατο αιώνα την Κρήτη από τους Άραβες, μάντρωσε σε μερικά χωριά όσους Αραβίτες απόμειναν από την σφαγή, και τα χωριά αυτά ονομάσθηκαν Βαρβάροι», Καζαντζάκης, «Αναφορά στο Γκρέκο», εκδ. Ελ. Καζαντζάκη, 1962, σελ. 32.
****“ΤΑ ΠΆΤΡΙΑ”, αδερφέ, “ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ”!!!
«Την ώρα που ετοιμαζόμουν να μπω στο βαπόρι,ένας γέρος Πόντιος με ζύγωσε:
- Έχω ακουστά, αφεντικό, πως είσαι γραμματιζούμενος. ένα πράμα θέλω να σε ρωτήσω, με την άδεια σου: Οι ΛΥΔΟΊ που πολέμησαν στον Τ ρ ω ι κ ό πόλεμο ήταν ΈΛΛΗΝΕΣ;
Ξ*α*φ*ν*ι*ά*σ*τ*η*κ*α*. ποτέ δεν μου ’ρθε στο νου πως μπορεί κι αυτό να γίνει πρόβλημα να παιδεύει τον άνθρωπο.
- ΕΛΛΗΝΕΣ; Αποκρίθηκα. ΚΑΘΟΛΟΥ. ήταν Λυδοί, Ανατολίτες.
Ο γέρος κούνησε το κεφάλι:
- Καλά λοιπόν μου το ’παν πως απαρνήθηκεςΤΑ ΠΆΤΡΙΑ. Χαίρετε!
Ετούτη ήταν η τελευταία φωνή που άκουσα στον Καύκασο … Το βαπόρι ήταν γεμάτο ψυχές που ξεριζώθηκαν από τα χώματά τους και πήγαινα να τις μεταφυτεύσω στην Ελλάδα…», Καζαντζάκης, «Αναφορά στον Γκρέκο»Η πλάκα είναι, ότι «ο γερο- Πόντιος» είχε δίκιο!!! Παράδοση, γιά! «Τα πάτρια», αδέρφια, «τα πάτρια»! Δείτε: «Χετταίοι αναφέρουσιν ελληνικά ονόματα κυριάρχων (: στην Λυδία) και σχέσεις προς ισχυρούς εκεί οργανισμούς κατοίκων. Ούτως ερμηνεύονται και τα παλαιότατα εκεί θεσσαλικά ονόματα της Μαγνησίας, του τε Σιπύλου και του Μαιάνδρου, της Λαρίσης κ.ά.δ..
ΑΚΡΙΒΏΣ δε τοιαύτας πληροφορίες παρέχουσι και οι αρχαίοι Έλληνες από του Εκαταίου και του Ηροδότου περί κυριαρχίας των ΕΛΛΗΝΩΝ εν τη Λυδία δια βασιλικων οίκων καθαρώς ελληνικών: διότι βασιλείς της χώρας .. ήσαν ΗΡΑΚΛΕΊΔΑΙ, βασιλεύοντες επί 22 γενεάς ανθρώπων, παραδίδοντες την βασιλείαν ο πατήρ εις τον υιόν συνεχώς.
Ιδρυτής της βασιλείας ταύτης υπήρξεν ο Άγρων, υιός του Νίνου, έγγονος του Βήλου, δισέγγονος του Αλκαίου, τρισέγγονος του Ηρακλέους (νοείται δε Ηρακλής ο πρώιμος Μυκηναίος- Τιρύνθιος, ο αποθεωθείς ήρως*, ουχί ο γενάρχης των Ηρακλειδών). Εννοείται ότι οι βασιλείς εκείνοι .. ήρχον λαού αναμείκτου, πλέον …», (Ελευθερουδάκης, λ. «Λυδία»)
*«Οι ήρωες και οι ημίθεοι ήσαν άνθρωποι, άνθρωποι που εν ζωή είχαν κάνει αξιόλογα πολεμικά έργα, πολλές και μεγάλες ανδραγαθίες σε καιρό πολέμου ή που σε καιρό ειρήνης ευεργέτησαν πάρα πολύ το βίο του συνόλου των ανθρώπων κάνοντας ανακαλύψεις ή θεσμοθέτησαν νόμους κ.τ.λ. και οι μεταγενέστεροι τους τίμησαν, άλλους ως θεούς και άλλους ως ήρωες…», ([: συμπερασματικά, από] Διόδωρος, βίβλος 4, και 5), πηγή το καταπληκτικό www(.)krassanakis(.)gr.
Παρεμπιπτόντως, ο λασιθιώτης κ. Κρασανάκης, -απ’ τα συμφραζόμενα- φαίνεται να είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, αλλά, πρωτίστως, -πάλι απ’ τα συμφραζόμενα-, Έλλην-ας και επιστήμων, (φίλε, “manolios”). Όπως οι ιερείς και Διαφωτιστές τού Έθνους «Πλήθων», Βούλγαρης, Γεώργιος Ανθρακίτης, Βενιαμίν Λέσβιος, Ιγνάτιος Ουγγροβλαχίας. Ή ο Παπαφλέσας, ο Διάκος κι ο Σαμουήλ στο Κούγγι. αλλά, …χριστιανάρες ήταν και ο Κοραής, ο Καποδίστριας, ο Μακρυγιάννης!Συν, κι όλοι της Β΄ Εθνοσυνέλευσης που έγραψαν, υπέγραψαν και διακήρυξαν, ότι: «Έλληνες είναι οι εις Χριστόν πιστεύοντες κάτοικοι της Ελλάδος».
ΕΛΛΗΝ = ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Δεν μπορούμε ό,τι συνάδει στα ιδεο-λογικά μας συμφέροντα να το οικιοποιούμαστε κι ό,τι αντιτίθεται να το διαγράφουμε, (-φίλε Xase). Αυτό είναι Δογματικό = Ανθελληνικό. Όπως Έλληνας ήταν ο Μεταξάς, (: «ΟΧΙ», στους ομοδόξους του Γερμανούς), αλλά, και ο Βελουχιώτης, (: ΟΧΙ, στους ομοδόξους του τού Κ. Κ. Ε.-Σ.Ε.), ο Παπαδόπουλος, (: ΟΧΙ, στους ομοδόξους του Αμερικανούς, στον πόλεμο των 7 ημερών του Ισραήλ, το ’67), αλλά, και οι κομματικά α-δέσποτοι, ανένταχοι, αναρχο-αυτόνομοι φοιτητές τής εξέγερσης του «Πολυτεχνείου»: «ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ» – «ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ» - «ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» = «Ε.Ο. 17Ν- “ΟΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ”, 1975 - 2002». Επίσης, στους 59 πληρεξούσιους της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ εθνοσυνέλευσης της Επιδαύρου, ο ένας (1) αντιπροσώπευε τους «Αλβανούς συμμάχους» (!?!). Ο δε μεγαλύτερος πεζογράφος τής νυν Ελλάδος, ο Καζαντζάκης, ήταν ΚΑΙ ζηλωτής χριστιανός, στο ξεκίνημά του, ΚΑΙ κομμουνιστής ένθερμος, καταγόμενος, δε, απ’ το χωριό …«Βάρβαροι»! Κι αυτές οι μέχρι ειρωνείας αντιφάσεις, τις οποίες ΕΜΕΙΣ, ως Έλληνες του σήμερα, καλούμαστε να συγκεράσουμε, αφορούν, …ΜΟΝΟ, 549 χρόνια!
+ΠΕΡΑΣΜΑ & ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 1821 το 98%~ των Ελλήνων ήταν αναλφάβητοι, το 1944, το 48%~ και, σήμερα, όλοι~ γνωρίζουμε γράμματα. Έχουμε, μ’ άλλα λόγια, σαν Έθνος, ΜΟΛΙΣ, μάθει …ανάγνωση. Και φερόμαστε σαν να ’χουμε τελειώσει …Πανεπιστήμιο, αντί ν’ ανοίξουμε κανά βιβλίο!
Ώς τα τώρα, ό,τι καταφέραμε, (= συνέταιροι, πλέον, ισότιμοι κι ομόσπονδοι, μ’ αυτούς που μας έκαναν κράτος, οι για 400 χρόνια κατακτητές μας βρίσκονται , τώρα, στο έλεος του veto μας και, τέλος, Αφρικανοί, Ασιάτες και Βαλκάνιοι, που βρίσκονταν σε ίδια μοίρα με μας το ’40, πνίγονται, ανιτινάζονται και ξεπαγιάζουν μέχρι θανάτου, οι καϋμένοι!, για να μπουν στην Ελλάδα), το καταφέραμε ένεκα του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ- ΚΥΤΤΑΡΟΥ- ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ- ΨΥΧΗΣ.
Ήρθε, ΠΛΕΟΝ, η ώρα και τής μετά “Λόγου Γνώσεως” καταξίωσης. Ή, διαφορετικά, της αφομοίωσης έως εξαφάνισής μας, ως είδους- έθνους…
Κάτι παλαιο- Ορθόδοξοι Νέο-απολογητές πρέπει, πρώτα, να να γίνουν Ησυχαστές- Ομφαλοσκόποι στα Καντουνάκια, -και «παίζεται» αν δουν …φως!-, ενώ κάτι παρορμητικοί «ελληναράδες» Νέο- εθνικοί οφείλουν να πέσουν, κατ’ αρχάς, σε πενταετή …πυθαγόρεια σιωπή και άλλα τόσα, ύστερα, να γίνουν Ακουσματικοί, ώστε «να μιλούν με τα’ αυτιά». Ίδιον του νεοφώτιστου, γιά!, ο ενθουσιασμός κι ο φανατισμός!
Είπαμε: ξεβόλεμα, κουπί και τράβηγμα, για «30 χρόνια εικτρής εκ-ΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», πρώτα, αδερφέ, και, μετά, θα είμαστε ικανοί να δούμε, ξεκάθαρα, πλέον, και σωστά, τότε, τι πρέπει ν’ αλλάξει και τι όχι… «ΧΑΛΕΠΑ ΤΑ ΚΑΛΑ», είπε ο προ- προ- πρόγονος Χείλων και «Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ, ΠΟΝΑΕΙ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ», έγραψε η δικιά μας, κ. Βαμβουνάκη…
ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ
«Όπου πάω κι όπου σταθώ,κρατώ,ανάμεσα στα δόντια μου,σα φύλλο δάφνης,την Ελλάδα»,
Νίκος Καζαντζάκης
..δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στο "www.antinews.gr"
ΕΘΝΙΚΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, -”και τα σκυλιά δεμένα”…
Τι είναι αυτά που λέτε, ρε, σεις, για “πιάτα φαΐ”, Σημιτοπάγκαλους και “μωρά στην αγκαλιά”; Εμένα με ενδιαφέρει, για το γενικό καλό, να καταρρίπτονται ανιστόρητοι μύθοι. Το αν ευκαιριακά βολεύουν τους πράσινους, τους κόκκινους ή τους μπλε, ποσώς με ενδιαφέρει. Ορίστε, τώρα, και άλλο ένα …medley με κομματάκια έξω από μονόχρωμα ή πολύχρωμα “κομματάκια”, -δηλαδή, κάτι που ενώνει αντί να χωρίζει, ήτοι: ΕΘΝΙΚΟ. Έχει να κάνει με το ποιος είναι Έλληνας και την καθαρότητα της νυν ελληνικής φυλής. Όλα από το ίδιο βιβλίο του μέγιστου Καζαντζάκη…
*****“ΒΑΡΑΒΆΡΟΙ”
«Το σόι του κυρού μου αποσέρνει από ένα χωριό, δυό ώρες από το Μεγάλο Κάστρο, (σ.σ. Ηράκλειο), που το λεν ΒΑΡΒΑΡΟΙ. όταν ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Νικηφόρος Φωκάς πήρε πίσω τον δέκατο αιώνα την Κρήτη από τους Άραβες, μάντρωσε σε μερικά χωριά όσους Αραβίτες απόμειναν από την σφαγή, και τα χωριά αυτά ονομάσθηκαν Βαρβάροι», Καζαντζάκης, «Αναφορά στο Γκρέκο», εκδ. Ελ. Καζαντζάκη, 1962, σελ. 32.
****“ΤΑ ΠΆΤΡΙΑ”, αδερφέ, “ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ”!!!
«Την ώρα που ετοιμαζόμουν να μπω στο βαπόρι,ένας γέρος Πόντιος με ζύγωσε:
- Έχω ακουστά, αφεντικό, πως είσαι γραμματιζούμενος. ένα πράμα θέλω να σε ρωτήσω, με την άδεια σου: Οι ΛΥΔΟΊ που πολέμησαν στον Τ ρ ω ι κ ό πόλεμο ήταν ΈΛΛΗΝΕΣ;
Ξ*α*φ*ν*ι*ά*σ*τ*η*κ*α*. ποτέ δεν μου ’ρθε στο νου πως μπορεί κι αυτό να γίνει πρόβλημα να παιδεύει τον άνθρωπο.
- ΕΛΛΗΝΕΣ; Αποκρίθηκα. ΚΑΘΟΛΟΥ. ήταν Λυδοί, Ανατολίτες.
Ο γέρος κούνησε το κεφάλι:
- Καλά λοιπόν μου το ’παν πως απαρνήθηκεςΤΑ ΠΆΤΡΙΑ. Χαίρετε!
Ετούτη ήταν η τελευταία φωνή που άκουσα στον Καύκασο … Το βαπόρι ήταν γεμάτο ψυχές που ξεριζώθηκαν από τα χώματά τους και πήγαινα να τις μεταφυτεύσω στην Ελλάδα…», Καζαντζάκης, «Αναφορά στον Γκρέκο»Η πλάκα είναι, ότι «ο γερο- Πόντιος» είχε δίκιο!!! Παράδοση, γιά! «Τα πάτρια», αδέρφια, «τα πάτρια»! Δείτε: «Χετταίοι αναφέρουσιν ελληνικά ονόματα κυριάρχων (: στην Λυδία) και σχέσεις προς ισχυρούς εκεί οργανισμούς κατοίκων. Ούτως ερμηνεύονται και τα παλαιότατα εκεί θεσσαλικά ονόματα της Μαγνησίας, του τε Σιπύλου και του Μαιάνδρου, της Λαρίσης κ.ά.δ..
ΑΚΡΙΒΏΣ δε τοιαύτας πληροφορίες παρέχουσι και οι αρχαίοι Έλληνες από του Εκαταίου και του Ηροδότου περί κυριαρχίας των ΕΛΛΗΝΩΝ εν τη Λυδία δια βασιλικων οίκων καθαρώς ελληνικών: διότι βασιλείς της χώρας .. ήσαν ΗΡΑΚΛΕΊΔΑΙ, βασιλεύοντες επί 22 γενεάς ανθρώπων, παραδίδοντες την βασιλείαν ο πατήρ εις τον υιόν συνεχώς.
Ιδρυτής της βασιλείας ταύτης υπήρξεν ο Άγρων, υιός του Νίνου, έγγονος του Βήλου, δισέγγονος του Αλκαίου, τρισέγγονος του Ηρακλέους (νοείται δε Ηρακλής ο πρώιμος Μυκηναίος- Τιρύνθιος, ο αποθεωθείς ήρως*, ουχί ο γενάρχης των Ηρακλειδών). Εννοείται ότι οι βασιλείς εκείνοι .. ήρχον λαού αναμείκτου, πλέον …», (Ελευθερουδάκης, λ. «Λυδία»)
*«Οι ήρωες και οι ημίθεοι ήσαν άνθρωποι, άνθρωποι που εν ζωή είχαν κάνει αξιόλογα πολεμικά έργα, πολλές και μεγάλες ανδραγαθίες σε καιρό πολέμου ή που σε καιρό ειρήνης ευεργέτησαν πάρα πολύ το βίο του συνόλου των ανθρώπων κάνοντας ανακαλύψεις ή θεσμοθέτησαν νόμους κ.τ.λ. και οι μεταγενέστεροι τους τίμησαν, άλλους ως θεούς και άλλους ως ήρωες…», ([: συμπερασματικά, από] Διόδωρος, βίβλος 4, και 5), πηγή το καταπληκτικό www(.)krassanakis(.)gr.
Παρεμπιπτόντως, ο λασιθιώτης κ. Κρασανάκης, -απ’ τα συμφραζόμενα- φαίνεται να είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, αλλά, πρωτίστως, -πάλι απ’ τα συμφραζόμενα-, Έλλην-ας και επιστήμων, (φίλε, “manolios”). Όπως οι ιερείς και Διαφωτιστές τού Έθνους «Πλήθων», Βούλγαρης, Γεώργιος Ανθρακίτης, Βενιαμίν Λέσβιος, Ιγνάτιος Ουγγροβλαχίας. Ή ο Παπαφλέσας, ο Διάκος κι ο Σαμουήλ στο Κούγγι. αλλά, …χριστιανάρες ήταν και ο Κοραής, ο Καποδίστριας, ο Μακρυγιάννης!Συν, κι όλοι της Β΄ Εθνοσυνέλευσης που έγραψαν, υπέγραψαν και διακήρυξαν, ότι: «Έλληνες είναι οι εις Χριστόν πιστεύοντες κάτοικοι της Ελλάδος».
ΕΛΛΗΝ = ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Δεν μπορούμε ό,τι συνάδει στα ιδεο-λογικά μας συμφέροντα να το οικιοποιούμαστε κι ό,τι αντιτίθεται να το διαγράφουμε, (-φίλε Xase). Αυτό είναι Δογματικό = Ανθελληνικό. Όπως Έλληνας ήταν ο Μεταξάς, (: «ΟΧΙ», στους ομοδόξους του Γερμανούς), αλλά, και ο Βελουχιώτης, (: ΟΧΙ, στους ομοδόξους του τού Κ. Κ. Ε.-Σ.Ε.), ο Παπαδόπουλος, (: ΟΧΙ, στους ομοδόξους του Αμερικανούς, στον πόλεμο των 7 ημερών του Ισραήλ, το ’67), αλλά, και οι κομματικά α-δέσποτοι, ανένταχοι, αναρχο-αυτόνομοι φοιτητές τής εξέγερσης του «Πολυτεχνείου»: «ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ» – «ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ» - «ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» = «Ε.Ο. 17Ν- “ΟΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ”, 1975 - 2002». Επίσης, στους 59 πληρεξούσιους της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ εθνοσυνέλευσης της Επιδαύρου, ο ένας (1) αντιπροσώπευε τους «Αλβανούς συμμάχους» (!?!). Ο δε μεγαλύτερος πεζογράφος τής νυν Ελλάδος, ο Καζαντζάκης, ήταν ΚΑΙ ζηλωτής χριστιανός, στο ξεκίνημά του, ΚΑΙ κομμουνιστής ένθερμος, καταγόμενος, δε, απ’ το χωριό …«Βάρβαροι»! Κι αυτές οι μέχρι ειρωνείας αντιφάσεις, τις οποίες ΕΜΕΙΣ, ως Έλληνες του σήμερα, καλούμαστε να συγκεράσουμε, αφορούν, …ΜΟΝΟ, 549 χρόνια!
+ΠΕΡΑΣΜΑ & ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 1821 το 98%~ των Ελλήνων ήταν αναλφάβητοι, το 1944, το 48%~ και, σήμερα, όλοι~ γνωρίζουμε γράμματα. Έχουμε, μ’ άλλα λόγια, σαν Έθνος, ΜΟΛΙΣ, μάθει …ανάγνωση. Και φερόμαστε σαν να ’χουμε τελειώσει …Πανεπιστήμιο, αντί ν’ ανοίξουμε κανά βιβλίο!
Ώς τα τώρα, ό,τι καταφέραμε, (= συνέταιροι, πλέον, ισότιμοι κι ομόσπονδοι, μ’ αυτούς που μας έκαναν κράτος, οι για 400 χρόνια κατακτητές μας βρίσκονται , τώρα, στο έλεος του veto μας και, τέλος, Αφρικανοί, Ασιάτες και Βαλκάνιοι, που βρίσκονταν σε ίδια μοίρα με μας το ’40, πνίγονται, ανιτινάζονται και ξεπαγιάζουν μέχρι θανάτου, οι καϋμένοι!, για να μπουν στην Ελλάδα), το καταφέραμε ένεκα του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ- ΚΥΤΤΑΡΟΥ- ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ- ΨΥΧΗΣ.
Ήρθε, ΠΛΕΟΝ, η ώρα και τής μετά “Λόγου Γνώσεως” καταξίωσης. Ή, διαφορετικά, της αφομοίωσης έως εξαφάνισής μας, ως είδους- έθνους…
Κάτι παλαιο- Ορθόδοξοι Νέο-απολογητές πρέπει, πρώτα, να να γίνουν Ησυχαστές- Ομφαλοσκόποι στα Καντουνάκια, -και «παίζεται» αν δουν …φως!-, ενώ κάτι παρορμητικοί «ελληναράδες» Νέο- εθνικοί οφείλουν να πέσουν, κατ’ αρχάς, σε πενταετή …πυθαγόρεια σιωπή και άλλα τόσα, ύστερα, να γίνουν Ακουσματικοί, ώστε «να μιλούν με τα’ αυτιά». Ίδιον του νεοφώτιστου, γιά!, ο ενθουσιασμός κι ο φανατισμός!
Είπαμε: ξεβόλεμα, κουπί και τράβηγμα, για «30 χρόνια εικτρής εκ-ΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», πρώτα, αδερφέ, και, μετά, θα είμαστε ικανοί να δούμε, ξεκάθαρα, πλέον, και σωστά, τότε, τι πρέπει ν’ αλλάξει και τι όχι… «ΧΑΛΕΠΑ ΤΑ ΚΑΛΑ», είπε ο προ- προ- πρόγονος Χείλων και «Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ, ΠΟΝΑΕΙ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ», έγραψε η δικιά μας, κ. Βαμβουνάκη…
ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ
«Όπου πάω κι όπου σταθώ,κρατώ,ανάμεσα στα δόντια μου,σα φύλλο δάφνης,την Ελλάδα»,
Νίκος Καζαντζάκης
..δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στο "www.antinews.gr"
Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008
PORTA PORTA Says: November 22nd, 2008 at 5:51 pm
Ο κύκλος της ζωήςΗ μεγαλύτερη αδικία στη ζωή είναι το πως τελειώνει:Μετά από χρόνια μόχθου και δουλειάς αντί να επιβραβευθείς…. πεθαίνεις!Πιστεύω ότι ο κύκλος της ζωής είναι ανάποδος.
Πρώτα θ’ έπρεπε να πεθαίνεις (να φεύγει αυτό το κακό από την μέση).Μετά ζεις σε γηροκομείο.Μόλις γίνεις αρκετά νέος σε διώχνουν κλοτσηδόν από το γηροκομείο και πηγαίνεις στο γραφείο όπου αποκτάς αμέσως Jaguar και χρυsό Cartier.Εργάζεσαι για σαράντα χρόνια έως ότου γίνεις αρκετά νέος για να χαρείς την συνταξιοδότηση σου.Τότε το ρίχνεις στα πάρτι, το σεξ και το αλκοόλ, και είσαι έτοιμος πια για λύκειο.Πάς στο δημοτικό, γίνεσαι παιδί, παίζεις, δεν έχεις πια ευθύνες.Γίνεσαι μωρό, όλοι σε φροντίζουν, επιστρέφεις στην μήτρα όπου περνάς τους τελευταίους εννέα μήνες σου επιπλέοντας ευχάριστα… και ξαφνικά τελειώνεις την ύπαρξή σου με έναν οργασμό.
ΠΠ
σχόλιο σε ανάρτηση στο www.antinews.gr
Ο κύκλος της ζωήςΗ μεγαλύτερη αδικία στη ζωή είναι το πως τελειώνει:Μετά από χρόνια μόχθου και δουλειάς αντί να επιβραβευθείς…. πεθαίνεις!Πιστεύω ότι ο κύκλος της ζωής είναι ανάποδος.
Πρώτα θ’ έπρεπε να πεθαίνεις (να φεύγει αυτό το κακό από την μέση).Μετά ζεις σε γηροκομείο.Μόλις γίνεις αρκετά νέος σε διώχνουν κλοτσηδόν από το γηροκομείο και πηγαίνεις στο γραφείο όπου αποκτάς αμέσως Jaguar και χρυsό Cartier.Εργάζεσαι για σαράντα χρόνια έως ότου γίνεις αρκετά νέος για να χαρείς την συνταξιοδότηση σου.Τότε το ρίχνεις στα πάρτι, το σεξ και το αλκοόλ, και είσαι έτοιμος πια για λύκειο.Πάς στο δημοτικό, γίνεσαι παιδί, παίζεις, δεν έχεις πια ευθύνες.Γίνεσαι μωρό, όλοι σε φροντίζουν, επιστρέφεις στην μήτρα όπου περνάς τους τελευταίους εννέα μήνες σου επιπλέοντας ευχάριστα… και ξαφνικά τελειώνεις την ύπαρξή σου με έναν οργασμό.
ΠΠ
σχόλιο σε ανάρτηση στο www.antinews.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
